tisdag 31 augusti 2010

Varm i hjärtat!

I helgen som var så gick Johans 40-års fest av stapeln. Vi hade rätt så höga förväntningar, eller förhoppningar kanske jag ska säga, både Johan och jag.

Jag kan bara säga att jag blir fortfarande alldeles varm i hjärtat när jag tänker på lördagskvällen :) Allt blev verkligen hur bra som helst!
Det var riktigt länge sen jag hade så roligt och ännu längre sen som jag dansade så mycket. Jag går fortfarande runt med ett fånigt flin när jag tänker på det hela :)

Tyvärr har jag inga kort att visa, jag hade inte kameran med, men jag vet att det var flera som fotade en massa så jag hoppas att det landar lite kort i mailen snart.

Hoppas att ni får en toppenkväll!

Kram

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som om det blev en riktigt lyckad fest. Då lägger vi till denna adress igen på bloglovin så jag hittar dig.
Kram Ullis

Inas sa...

Hej VÄnnen! Kul att du hade roligt, det behöver man verkligen ha lite då och då. Ha en trevlig onsdag, kram Ina

Popprinsessan sa...

Vad kul att allt blev precis så där bra som ni önskat! Hoppas att du kan leva på det minnet ett tag :-)

Jag uppdaterar min länk hit istället nu då :-D
Kram!

Villa Carl Larsson sa...

Hihihihi TACK! Ja det är klart du/ni får följa husbygget. Jag hoppas det blir av. Än så länge har vi bara reserverat en tomt, man vet ju aldrig vad som händer på vägen. Men får vi bara igenom allt så ska det byggas :)

KRAM Josefin