onsdag 12 augusti 2009

VIP och utlottning av biobiljetter!


Vilken härlig inbjudan jag har fått!!

Stena Line bjuder på en VIP visning av Nicke Nyfiken filmen nu på lördag den 15:e kl 12.00

Visningen är på Biopalatset, Kungstorget, i Göteborg.

Insläppet är kl 11.00 och då bjuds det på festis och wraps!

Nicke Nyfiken själv kommer oxå att dyka upp och det bjuds på biogodis.

Just nu vet jag inte om det är jag eller Elin som är gladast :)
Det bästa av allt är att jag kan dela med mig av det här till er! Tack så mycket Stena Line.

Jag har fått ytterligare 6 biljetter som jag kan lotta ut, så är det så att du kan och vill gå på bio på lördag var med i utlottningen!

Gör så här:

Lämna en kommentar här nedan om hur många av biljetterna du skulle vilja ha och varför.
Glöm inte att lämna mailadress ifall du inte har någon blogg

Tävlingen pågår till Torsdag (imorgon) kl 18.00 och vinnarna meddelas under kvällen.
Lycka till och så kanske vi ses på lördag!

Kram

Follow Ingela la la

9 kommentarer:

Linda sa...

Skuille absolut kunna tänka mig några av dom biljetterna.
Med 4 barn blir det inte så ofta man går på bio och dom pratar fortfarande med stor glädje om när vi var dit i vintras.
Så 4 biljetter skulle va bra:)
Kram

Louise sa...

Jag och barnen går gärna, men då man inte är helt säker på att Eric sitter still hela föreställningen så behöver även M gå med :-) Så om vi vinner 4 biljetter blir vi jätteglada!

Kram & grattis på läderbröllopsdagen ;-)(hur många år har ni varit gifta då?)

Wojtan sa...

Hej

Då ses vi på lördag!
Jag har också fått biljetter :)

Kram

Carolina sa...

Åh så roligt!
Jag skulle gärna vilja vara med och tävla - skulle vilja ha 2 biljetter isåfall.

Sonen och hans pappa behöver få göra något kul ihop medans jag själv jobbar - och Oliver älskar ju allt med "apor" så detta vore perfekt!

Hemmalycka sa...

Grattis vad roligt, hoppas ni får en mysig dag och GRATTIS till läderbröllopsdagen.
Kram Åsa

Popprinsessan sa...

Men oj vad trevligt! Hade gärna varit med och tävlat eftersom L gillar Nicke, men det blir lite långt att köra till Gbg för bio (om jag nu skulle ha turen på min sida för en gångs skull i en tävling :-) ), så jag hoppas att alla ni som har eller kommer att få biljetter får det riktigt trevligt!!

Och vilket bra initiativ att tävla ut biljetter!!

Amanda sa...

Vad roligt för er! Vi har ingen behållning av sådana biljetter ännu. Ludwig är för liten. men skoj för dom barn som är lite äldre. Hoppas ni får en fin visning!
Kram

Små och Stora barn sa...

Japp 2 biljetter hade suttit fint(inte för att jag vet om Emilia kommer att göra detsamma)!

Kram kram
**hoppas på tur**

Anonym sa...

Grattis på läderdagen! Ser fram emot erat besök 3 okt!

kram S