måndag 17 augusti 2009

Vilket jobb!

Nu har jag äntligen sorterat lite bland fotona i datorn..

Sist jag framkallade var någon gång i november förra året tror jag. Idag blev det 450 foton till framkallning. Tanken är ju att jag ska göra lite album till barnen och familjen. Problemet kommer liksom sen. För jag har inte gjort något med dom 600 bilderna som jag framkallade sist.. Nu kommer jag ha över 1000 st bilder att fixa med..

Varför göra något idag som man kan göra imorgon..

En hel del har rensats bort oxå. Jag har även säkerhetskopierat alla bilder för det hade jag inte heller gjort på evigheters evigheter. Det är ju såå dumt att slarva med sånt. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om dom gick förlorade. Nu är dom säkrade i varje fall.

Johan skrämde mig idag och sa att vi skulle behöva lämna in datorn.. Det tyckte jag inte var så bra :) Jag vill ju inte gärna erkänna att jag är lite bloggberoende för han utan fick helt enkelt bara le. Det är inget stort fel men eftersom vi har garanti kvar så borde vi väl göra något åt det men sen tyckte Johan oxå att det blir struligt att skicka iväg den =)

Hoppas verkligen jag slipper det! Jag får helt enkelt tänka ut nåt för att slippa det..

Ha en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Puh ja för det där med foton. Har hur många som helst som ligger på hög och väntar på att bli scrappade. Saken är ju bara den att tiden inte räcker till liksom... Funderar på att testa det där med fotoböcker för att få gjort nånting med dem men inte heller det har det blivit ännu. Hoppas ni slipper lämna bort datorn:)

Popprinsessan sa...

Samma här. Försöker ju scrappa en del, men har insett att jag inte hinner med. Har stora högar framkallade foton, men ska nu göra en beställning på hur många hundra bilder som helst. Och jag vet inte riktigt när jag ska få tummen ur att börja sätta in dem i album. Men det är ju såå kul att kolla i albumen sedan! Tycker att det är kul bara att titta på dem nu när jag gått igenom dem på datorn. Man glömmer ju få fort!

Men bra jobbat so far!
Hoppas ni slipper problem med datorn!