söndag 23 augusti 2009

Sköna söndag

Kvällen igår var som väntat mycket lugn och stillsam. Vi såg Twilight filmen och den var riktigt bra. Nästan så man kunde tänka sig att bli vampyr för ett ögonblick ;)

Jag har sett glimtar av serien som har gått men jag måste säga att det här med film tilltalar mig mer. Då får man liksom reda på allt på en gång. Jag gillar inte att vänta en vecka för att ev få veta vad som händer..

Dagen idag vet jag innehåller ett sväng till paradiset och sen ett 2-års kalas. Perfekt i mina ögon. Att lilla goa 2-åringen blev storebror för 5 dagar sen gör inte saken sämre.. Då får vi mysa lite med en liten Alfons oxå :)

Jag måste passa på att gratta min kompis Maria på hennes stora dag oxå, eftersom hon är en dam så avslöjar jag inte hur mycket hon fyller ;)

Hoppas ni får en skön söndag!

Kram

Follow Ingela la la

7 kommentarer:

Carolina sa...

Mysig med 2-årskalas och mysa med bebis, ha en underbar söndag! kram

Miafia sa...

Jag fullkomligt älskar den filmen! Har alltid varit facinerad av vampyrer av någon konstig anledning.

Mys på i paradiset och dofta på lillabebisen!

Grattis till Maria önskar jag, även fast jag inte vet vem det är;)
Ha en fortsatt skön söndag!
Kramar

Jessica sa...

Åh filmen är helt underbar men böckerna är helt sagolika Ingela.
Jag har läst alla 4 i serien och man blev nästan besatt tillslut, ville aldrig att de skulle ta slut *skrattar* :-))

Hoppas ni får en super härlig söndag.

KRAM!
//Jessica

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hoppas ni får allra bästa dagen Ingela!
Jag har så dåligt samvete över att hänga långt efter med kommenterandet, men veckan har varit så känsloladdad att jag nätan känt att jag inte tillhor denna värld & hur jag skall kunna bidra positivt till alla er underbara.

Men jag har ju min iPhone & på den ligger jag & surfar & läser era bloggar om kvällen ;D

Miljoner kramar & njut baby doften vännen

Marie//Tekla Maräng sa...

Låter som en bra dag med kalas och mys med bebis och paradiset...
Ja jag hade en toppen dag i går på Smaklust. Idag går det mer i städningens tecken med jag har det bra ändå.Kram Marie:-D

Tess sa...

Mysigt med kalas och att få gosa med en bebis! Finns inget som luktar så ljuvligt som en liten bebbe!
Kram

Små och Stora barn sa...

Tack för det officiella grattiset!

Nä till mitt försvar får jag nog säga att utan er hade kanske besöket blitt ett riktigt bottenapp, men nu är jag med på banan igen, bara Emilia låter bli min rosa ukke!