fredag 31 juli 2009

Installerad och har redan hunnit med arga leken :)

Nu är även jag installerad här i paradiset :)

Det var skönt att få krama om barnen igen. Elin var med Johan och hämtade mig med pendeltåget och var så förväntansfull när jag kom med tåget ;) Goungen min..

Hon hade fått en Bamsetidning och lite godis för det var visst hennes namnsdag idag. Tänk att jag alltid missar sånt där.. Ett under att någon i familjen får födelsedagspresenter.. Som tur var hade farmor (svärmor) köpt lite glass och grejer till efterrätt som Elin fick bjuda på :)

Johan och jag har kört lite arga leken ett tag idag och det var inte så kul för jag ville ju kramas och pussas med han oxå men det gick ju inte då ;) Nu är den över och allt har återgått till det normala. Vem som vann det behåller jag nog för mig själv *skrattar*

Det har regnat och blåst hela dagen men nu skiner solen och det ska bli fint imorgon. Jag hoppas verkligen det stämmer. Nu vill jag ha lite fint väder så att barnen kan springa omkring och göra ingenting när vi ändå är här och har en massa yta och natur att leka med. Naturen har dom klart bästa leksakerna om ni frågar mig!

Ha en bra kväll!

Kram

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

Frida sa...

Vad skönt att Arga leken blev kortvarig den här gången.
Hoppas att ni får en mysig vistelse hela familjen.
Kramar<3

Hemmalycka sa...

Vad mysigt det låter förutom arga leken då men jag hoppas ni får en skön vistelse hos svärisarna.
Kram Åsa

Popprinsessan sa...

Visst är det typiskt att man ska leka arga leken när man egentligen inte vill? När man egentligen bara längtat efter att få träffa varandra? Tur att det gick snabbt över :-)

2BarnsMamman sa...

Härligt att återförenas - även om det kan vara lite kyligt från de små till att börja med :) Hoppas ni får en fin helg och får njuta av naturen! Kram kram

Miafia sa...

Ja dessa lekar, men tur att de bara är lekar, eller hur!

Hoppas ni har det bra där ute i Paradiset. Vi ses ju snart!

Kramis

Familjen snurrig sa...

Vad härligt.. och tur med folk som kommer ihåg viktiga dagar.. :)

Hoppas ni får det skönt.. Kram Mia