söndag 19 juli 2009

Från en skog till en annan

Äntligen kommer lite bilder från vår lilla tid i skogarna runt Örebro. Tyvärr finns det inga bilder på mitt premiärdopp då det uteblev pga sjukdom..

Vi har haft det jättebra, bortsett från min lilla förkylning då..

Vi har ätit gott och umgåtts, precis som det ska vara :) T

Idag styrde vi bilden från skogarna runt Örebro till skogarna runt Ockelbo. Det är skönt att komma hem till mamma. Jättefin lägenhet har dom flyttat till. Det är ett stort hus med en STOR trädgård som dom har fri tillgång till. Dom som bor i dom tre andra lägenheterna sitter i rullstol och har inte samma möjligheter att nyttja hela trädgården.

Så nu har vi matat kycklingarna och fixat i ordning en gammal gungställning. Här är jag övertygad om att vi kommer få det bra ;) Finns gott om plats att leka på.

Någon dag ska vi åka in till Gävle och hälsa på Sara med familj. Ett besök på Furuviksparken är nästan ett måste. Men framförallt så ska vi vara tillsammans, vi i vår lilla familj ;)

Jag önskar er en trevlig kväll!

Kram

Follow Ingela la la

10 kommentarer:

Carolina sa...

Låter härligt, skönt att vara iväg o mysa med familjen! Hoppas alla får vara friska och så nu! kram

Pernilla sa...

låter som om ni har haft det riktigt toppen mysigt :-)

CharmKatti sa...

Furuvik är fint, speciellt fäbon med alla getter, den tyckte jag var mysigast. Loppan gillade nog nöjesparken mest:-)

Kram!

Jessica sa...

Mysigt att komma hem till mamma!
Hoppas du kryar på dig, trist att vara sjuk mitt i sommaren!

Kram
Jessica

Miafia sa...

Mysigt med familjetid...hoppas att ni känner er bättre redan!

Jag har oxå lyckats bli lite kass på min start på semestern, men men det ska väl släppa snart!

Ha det så bra som ni bara kan!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du mår bättre nu och kan vara med på allt. Kul att komma hem till mamma. Ser ju jättemysigt ut där hon bor.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

MrsH sa...

Låter som att ni har det jättebra!
Ta hand om dig och familjen!

KRAM/Helena

maria sa...

Söta kycklingar!

Livet på Citronodlingen sa...

Det ser himlans trevligt ut :o)

Anneli sa...

Kul, då kommer ni ju till mina trakter. Hoppas att ni får en fin dag i Furuvik.