torsdag 28 maj 2009

Jag har ingen scanner så jag har fått fotat bilder.. Det får kanske bli nästa inköp.. Därav kvalitén.
Här kommer i varje fall bilder som är 12 år gamla på mig och Sara när vi var ute och reste "jorden runt"

Fidji i lånade Hawaiiskjortor *skrattar*


Här sitter vi på något stup på Fraiser Island i Australien. Man skulle tydligen se hajar härifrån, det enda vi såg var en jättestor sköldpadda som simmade runt därnere..


Här finner jag inga ord.. ;)

Det var meningen att vi skulle göra kortet till vykort och skicka till en kompis som var fågelskådare.. Humor på hög nivå *ler*

Nu har jag varit och lämnat av Sara och Vincent på tåget. Det är inte utan att det är lite sorgligt... Saknar dom redan, fast det är skönt att veta innan man skils åt att det inte är så långt kvar tills nästa gång. Vi kommer att ses i juli, i augusti när vi ska på Madonna och sen bestämde vi att jag och Elin ska ta tåget och hälsa på i september =)

Nu är det bäst att jag sätter lite fart för här ska det festas igen... Vi ska gå och fira Sofia som tar studenten idag.

Grattis Sofia!

Hoppas ni får en bra dag.

Kram

16 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Åh, vilka snygga skjortor! En sån där kan jag helt klart se mig själv i. Vacker som en dag precis som ni.
Tänk vad härligt med en sån där resa...
Ha en kanondag nu!

kram Lisa

Therese sa...

Gillar skortorna *flinar* Kul att ha så mycket att se fram emot med din vän + mamma galan. Inte illa, och så fest idag igen ;-) Kramar i massor!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Vilka underbara minen gumman!! & det gör alltid ont att skiljas från de man håller av *hualigen, jag är dålig på sådant*

Önska dg en ljuvlig dag iaf

Kram Sessan

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, det var ju för väl att dom där skjortorna var lånade.. blev nästan lite orolig ;o)
Fest, fest, fest... Ni är riktiga partyprissar ni :o)

Hemmalycka sa...

Härliga bilder, vilka snyggisar och vilken härlig resa ni verkar ha gjort.
Det verkar som ni haft det mysigt iaf med visiten.
Kram Åsa

2BarnsMamman sa...

Härligt med gamla minnen! Kul att vi får vara med och ta del av dem :) Ha en bra dag!

Speja sa...

Haha, ni ser ju väldigt glada ut i alla fall! Ha det fint, och vad kul med studenten!

Nettan sa...

Vilka härliga minnen du har fr. eran resa, sådant glömmer man aldrig ;).
Snygga ni var i skjortorna..*haha*

Kram Nettan

anna of sweden sa...

Åh, vad man blir glad av gamla bilder - även om det inte är ens egna! Hawaiiskjortorna var ju tjusiga! :)

MrsH sa...

Hahah diggar Hawaii skjortorna. Visst är det härligt med lite minnen, nostalgi och gamla fotografier.

KRAM/H

CharmKatti sa...

Underbara bilder, speciellt den fågelskådar-bilden:-)

Och du undrar hur dagarna går så fort, som du festar *ler*
Kalas vareviga dag har du ju, helt underbart ju!!

Frida sa...

Haha underbara kort, man riktigt ser hur mycket ni älskar varandra...
Hoppas att studenten gick bra för sofia..
Varma kramar<3

tofva sa...

tävla hos mig !:) prinsessa!

Nettan sa...

TACK, nä några förbättringar har det inte blivit, snarare sämre !
Vet varken ut eller in & inga svar har de heller =(.

Vi får se hur länge man orkar kämpa på !!

Snart helg...igen ;) & du ska på " Gala "
Kram Nettan

segsliten sa...

Kul med lite tillbakablickar! Var ni ute och reste länge?
Kram ☺

Anonym sa...

Sv: Visst är det en skön standard fråga och ett standard svar. Det är ju skönt att ha masken uppe och bara flyta på. Men då är det ju jobbigare när någon lyckas tränga under...
Här är det toppen! på riktigt! För morgonsidan brukar oftast vara toppen! Min trötthet kommer oftast på kvällen!
Hoppas att förkylningen lägger sig...
Ha det gott! Kram Anna