fredag 17 april 2009

Sol och en Award

Solen skiner även idag.. Det är fredag och det verkar som om vi är friska =)
Jag kan bara säga att känslan jag hade igår på morgonen den håller i sig.


Idag är Elin ledig från dagis och vi ska spendera dagen med Ingela och hennes barn. Det ska lekas, ätas pannkakor (för barnen..) och lekas lite till. Vi ska ta en promenad till en annan lekpark så vi får se något annat för en stund.. Lite variation är aldrig fel.


En Award!

Jag har fått den här awarden för en bra bloggpersonlighet av Marie med bloggen Maries välmåendeblogg. Tack så mycket!

Det är ju roligt att bli uppskattad! Jag blev så GLAD =)

Nu ska jag sicka den vidare till 5 st, denna gången blir det:

Sjabbig men chic

Permanent formsvacka

Utlandsmamman

Duracellmamman

Lurans blogg

Krydda livet

Det är många med härliga bloggpersonligheter... Många fler än så här.. men nu fick jag bara skicka den vidare till 5 st. Jaha blev det 6 st... Kan jag inte räkna eller är jag inte så rädd för bloggpolisen? Det är frågan ;-) Man måste få busa till det lite så här på en fredag.

Nu ska jag busa med barnen!

Kram

18 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ja du har en härlig bloggpersonlighet så du är klart värd utnämningen! Hoppas att ni får en riktigt härlig fredag!

Psst.. nu har jag varit på vv och vägt in mig. Nu kör jag!! Fast imorgon ska jag på bus så då blir det nog ingen direkt pointsräkning... Eller rättare sagt kommer jag nog inte att hålla mig inom ramarna imorgon. Men söndag får det blir en lååång promenad :-)

segsliten sa...

Grattis till awarden! Och tack för att du puttade över den till mig!!!
Igår blev jag riktigt orolig, din blogg var, förutom sidelementen, helt blank i flera timmar. Inte en rad gick att läsa, bara vitt, vitt, vitt, så långt ögat kunde nå!
Kul att allt fixat sig!
Kram ☺

Anonym sa...

Håller med om att du verkligen är en härlig bloggpersonlighet! Ha det gott! Här blåser det så det är bara att hålla i hatten!
Kram anna

Tess sa...

Grattis till awarden!
Skönt att ni börjar bli friska. Hoppas du får en härlig fredag.
Kram

Villa Carl Larsson sa...

Grattis till awarden och tusen tack för att du skickade den vidare till mig. Så glad jag blir :) Jag tar emot den med glädje!

Kram Josefin

K-L sa...

I går var jag inne och röstade på dig på Mammablogg-galan just för att du är en sån bra bloggpersonlighet. Jag håller tummarna för att du vinner.

Sjabbig men chic sa...

Tack så väldigt mycket från en bloggpersonlighet (bra sådan) till en annan! Jättegulligt av dig tycker jag. Det är väl klart man får ge den till sex stycken om man vill man måste ju få ge bort hur man vill eller?

Kram Lisa

Angelica sa...

Superroligt att ni är friska, det är faktiskt på tiden! Men det där med febriga barn är ju inte lätt att styra, helst inte när de får tänder ;D

Stort grattis till din nya award - den är du klart jättevärd!

Stor kramis från Mallorca och hoppas att ni får en strålande fredag!

Angelica

Vicky sa...

Tack snälla - det värmer verkligen i förkylningstider :)

Frida sa...

Grattis du är värd all uppskattning. Jag gillar dig & din blogg jättemycket. Den är inspirerande, rolig & personlig..
Kram & ha en mysig fredag<3

Therese sa...

Tack underbara du, min lunch blev så mycket trevligare (sitter med en vv frysrätt framför datorn på jobbet... maten fungerar, och jag har faktiskt varit ute på lite friskvård med, känns skönt att vara igång med ett nyttigare liv). Hoppas att ni får en rolig och mysig dag - men det låter det som ni ska få! Och så vill jag passa på och önska en riktigt, riktigt trevlig helg!

Kramar i massor!!!

Hem och Lycka sa...

Men åå vad roligt, tusen tack! Hihi, jag är nog trööög, fattade inte ditt medd igår :-D

kram

Jenny sa...

Hej Ingela!
Grattis till den fina awarden:)

Fin header du har!

Trevlig helg,

Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Du är så gullig Ingela..spontan och personlig. Det är därför vi gillar din blogg.
Kram Lotta

Tant Janet sa...

Grattis till utmärkelsen. Ha en bra helg! / Jeanette

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Önskar dig en strålande & ljuvlig helg söta du!!

Här skiner äntligen solen från sky fri himmel *like*

STOR FREDAGS KRAM

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis gumman till utmärkelsen. Den är du VÄL värd:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Vackra blommor till alla!

http://www.rosor.dk/v/rosa-rosor/rosa-rosor-220.JPG.html
http://www.blomma.at/v/prastkrage/Prastkrage+11.jpg.html