söndag 22 mars 2009

Lite lugn och ro


Den här bilden är oxå från en båttur som gick till Tistlarna

Den ger lite lugn och ro tycker jag, passande så här en söndag då man ska försöka varva ner lite.. Oftast tycker jag helgerna blir lite väl hektiska.. man har en massa måsten och saker man ska passa på att göra istället för att bara umgås och njuta lite! Fast det är inte så lätt, det går ju för runt på vardagarna med.
Själv så jobbar jag igen, så den här biten med att umgås och njuta lite blir lite eftersatt...
I alla fall med familjen...
Hoppas ni får en bra dag!
Kram
Ps. Glöm inte att tävla om ett av tre smycken från Lica- Creative! Det kan du göra här

9 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild...får mig att drömma mig bort till sommaren.
Hoppas du får en bra dag på jobbet.
kram kram

Ingrid sa...

Jättefin bild, jag tycker söndagarna går åt att gruva sig inför måndagens arbete...

~Livet i byn

♥ Fyra årstider sa...

Håller absolut med dig..här ska jag ställa mig i tvättstugan.
Kram Lotta

Hemmalycka sa...

Härlig bild du visar, den har ett fint lugn över sig.
Hoppas din söndag blir bra!
Kram

Anonym sa...

Åh, vilken vacker bild! Här är det grått och trist ute idag, så det är lätt att drömma sig bort...
Det blir lätt så att man ska hinna så mycket på helgen...

Anonym sa...

Hoppas ni har en jätte mysig söndag trots sjukdomar o dyl!
Hur är det med vattkopps-tjejen?

Här är det en jätte lugn dag,vi är alla sega efter magsjukans framfart men Patric är iaf piggare idag och det är huvudsaken!!

Stor KRAM!!
//Jessica

segsliten sa...

Superhärlig bild!
Hoppas Elin mår bättre idag!
Kram ☺

Evas sida sa...

Hej o tack för ditt tips, håller med om att helgerna är hektiska. Man försöker hinna med det som man ej hinner i veckorna. Ha det gott/Eva

paula sa...

vilken bild :)
usch idag är det söndag :( dags för ny arbetsvecka
ha det bra
kramiz