söndag 1 mars 2009

Jag vill ha!


Bilder lånade av Ellis corner med tillstånd av Mia
Jag har ju bett er som är med att tävlar om ljuslyktorna från Ellis Corner att berätta vad Ni tycker bäst om hos dom.

Jag var ju tvungen att kolla lite själv oxå... Fast det var ju svårare än jag trodde. Jag har hittat en hel hög med saker! Här är ett urval.

Den blå spårvagnen, Olivtvål, Änglapållar, Ljuslykta,
Fotokonst från Martin Wallgren i form av tavlor.

Det är så mycket fint =)
Vill Du vara med och tävla om ljuslyktorna? Det kan du göra här

Dagen idag kommer nog inte att innehålla någon tur till Ikea :( Jag tror inte att min man är i form för det... Vi får väl se =) En skön söndag ska det bli i varje fall!


Kram

13 kommentarer:

Angelica sa...

Synd på Ikea, men vilken lyx att Ikea är öppet på söndagar i Sverige! Här är precis allt stängt idag...

Hade gärnat haft mina söndagar till shoppingdagar ;D

Hoppas att ni får en mysig söndag och du får ta hand om din älskling idag!

Många kramisar

Angelica

Hemmalycka sa...

Håller med dig, de har så mycket fint hos Ellis. Vad tråkigt med Ikea.
Hoppas du får en fin söndag.
Kram Åsa

Ullis/Leva på landet sa...

Det finns jätte många fina saker hos Ellis. Skulle också ha varit till IKEA när vi var lediga men det blev inte av. Får ta det någon helg.


Kramisar Ullis

Villa Carl Larsson sa...

Jag känner igen det där ha-begäret haha. Jag vill också ha så mycket. Och det du vill ha är ju jättefint!

Kram Josefin

Bloggullet sa...

När jag är på IKEA kommer jag ofta hem med saker jag inte hade en aning om att jag behövde.;0) Jag längtar dit, det är så roligt att gå omkring och kolla på allting.
Ha en skön dag.
Kramar

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Tack för din söta kommentar! :-)
Hon har mycket fint Mia!!
Hoppas du får åka på Ikea en annan dag. Jag ska nog planera in en resa till sommaren :-D
Ha en fin söndag!!
Kram Sara

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt skrivet av dig, tack!

kram

Nettan sa...

Tråkigt att du inte kunde komma iväg till Ikea, men det finns fler chanser =0)
Kramis Nettan

IKT i min vardag sa...

IKEA måste jag bara till snart. Har 8 mil till närmaste atälle så någon gång borde jag komma iväg. Ska handla mycket till den nya lägenheten...

Väldigt många fina vill-ha-saker...

Kram

Anneli sa...

Hejsan.
Hoppas du kommer iväg till IKEA snart. Samtidigt är det härligt att suga lite på det, att gå och vänta på något kul.
Trevlig blogg!

Kram Anneli.

Jessica sa...

Du får ta IKEA nån annan dag (kanske alldeles själv ?)
Ska också ta en sväng dit nån dag!

Kram
Jessica

CharmKatti sa...

Vill ha! Det är mina ledord.
Idag fick jag nåt som jag verkligen ville ha, fina härliga silverbestick (nysilver) i födelsedagspresent från svärmor, vilken bra svärmor jag har när jag tänker efter:-)
Hittade jättefina på mässan idag som jag var på, 112 delar! Så nu kan jag bjuda på finmiddag till många personer!
trist att du inte komiväg till ikea, där hittar man alltid en massa vill ha saker! Det trista är att dom tar ju typ inträde på 1000 kr...

Vicky sa...

Hoppas du haft en bra dag trots uteblivet IKEA besök! Kram