torsdag 26 mars 2009

I´ve been hit!



Jag har fått en Ninja award! Den kommer från Hemma hos Ingeborg. Tack snälla rara! Vem behöver inte en liten Ninja? Jag blir så glad =)

Jag skickar den vidare till:

Jezza- Alla behöver en ninja i bakfickan ;-) Du har verkligen förtjänat den!

Sjabbig men chic- I ditt jobb som Gud, diktator, presidentens högra hand och inte minns när Lisa Hood kommer fram så behövs denna. ;-)

Ingela Bergdén- När du varierar från att vara en förstående tonårsmamma till en lite mer styrande småbarnsmamma kan du behöva denna!

Lurans blogg- Du bjuder på en riktigt härlig blandning av dig, Luran och en massa inspiration. Snart ska du börja jobba... Då kan du ha en Ninja i bakfickan... =)

Charmkatti-Bara några ord- Bara för att du skriver så härligt och är modig som beslutade dig för att komma hit till Göteborg och gå på Mammagala. Det ska bli riktigt roligt att träffas =)

Inte nog med detta...

I tisdags hade jag äran att bli dagens blogg hos Annika med bloggen Min stora familj Vilken ära och en riktigt rolig överraskning! Kika in till henne!

Tack snälla Mia för min nya header! Jättefin, det är tur jag har dig ;-)


Idag ska här tvättas, lekas och... ungefär som vanlig utom en liten detalj... det ska packas oxå.. det får ni veta mer om sen =) Jag är nämligen inte helt övertygad om att det blir nåt än så jag vågar inte säga det högt än ;-)

Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här
Kram

14 kommentarer:

CharmKatti sa...

Oj hoppsan, inte ska väl jag;-)
Tack så mycket, en ninja i bakfickan vet man aldrig när man kan få nytta av.

Och vaddå, snacka om att göra en nyfiken, vart ska du fara???

Och visst ska det bli kul att ses i sommar, det är baaara nåt kvartal kvar nu....

CharmKatti sa...

Det var ju kul med din nya "rubrik-bild", kuddarna som du inte ens visste om du gillade eller inte:-)

Therese sa...

Men tack snälla du! Den kommer nog att behövas, jag ska in och nosa på jobbet med ett första nämndmöte i morgon... perfekt att ha denna i bakfickan då :-) Ska klura lite och njuta innan jag skickar den vidare. Hoppas ni får en fin dag, här hostas det och snörvlas hos både mig och luran så det planerade varmbadet samt cafeet på Lurans förskola ligger lite på is för tillfället, får se om vi får krafter senare idag.

Kram kram

Sjabbig men chic sa...

Grattis till dig Ingela och tack så väldigt mycket! Det var faktiskt precis vad jag behövde just nu. Du kan konsten att rädda en kvinna!
Ha en riktigt bra dag.

Kram Lisa

Anonym sa...

Hej

Kikar in och önskar trevlig dag!

Wojtan

Anonym sa...

Jättesnygg ny header! Kuddarna gör sig ju riktigt fint ;-)

Nu blev man lite lätt nyfiken här vart ni eventuellt skall ta vägen...!

Jag längtar med till galan. Är jätteglad att jag har chansen att träffa dig & Ingela B innan på "partyt". CharmKatti har lovat att jag kan få tränga mig på i hennes rum med för att svida om till galan, jag har inte bokat hotellrum ju så annars vet jag inte vart jag skulle tagit vägen för att göra mig fin.

Kram i solen!

Anonym sa...

Sv: Självklart får vi det! Minst ett glas...mmmm....

Vero sa...

Halloj tjejen! Vilken snygg header du har nu igen.

Hoppas du har en fin dag! Här skiner solen och jag får jobba i butikeni dag ända till 20.00 ikväll. Kan det bli bättre?

Anonym sa...

Så kul. Grattis. Och vad spännande det låter, eller vill du bara göra oss nyfikna?;)

Jessica sa...

Grattis till din award!
Vi har nog alla en liten ninja i oss, som kommer fram ibland...
Ser ut som ni hade en toppendag hos era kompisar, så härligt att kunna vara ute lite.

Ha det gott,
Kram
Jessica

Anonym sa...

Vad go du är!!!
Tack snälla :-))Blev jätte glad och rörd av din omtanke!!!!

Åh blir ju jätte nyfiken på vad du ska packa *ser fram emot uppdatering* ;-)

Ha en jätte BRA dag nu!!

((KRAM))

Hem och Lycka sa...

Packas?? Vad har jag missat nu :-D

kram

Angelica sa...

Vad spännande!!! Nu blev jag nyfiken ;D Och vad fin bloggen är - riktigt vårlik!!

Och många, många grattis till ninjan!!! Den är du väl värd!

Många soliga kramar

Angelica

Anonym sa...

Vassego! det var så lite så. :D

Hmm ja du det här med tvätten, jag trodde jag var färdig för ett tag framåt nu, men då jag grävde runt i tvättkorgarna, de innehåller bara sånt som ska kastas så hittade jag en hel del kläder som används, så det vara bara att börja om från början. Men det är ju tur det är bra väder så man kan hänga ut det lite. :D

Ha en bra dag!
Kram