fredag 20 mars 2009

I loved it

Jag är såld! Vad mycket plastburkar som är bra och som jag såklart behöver =) Jag var ju på mitt första Tupperware party igår. Riktigt trevligt sällskap och gott fika.
Men det som var höjdpunkten var ju ändå dessa grejer man inte visste att man behövde. Jag hade kunnat köpa något på varje sida i katalogen... Fast det har jag ju inte råd med.. Jag fick köpt ett barnset med en tallrik med sugplopp, vilket behövs härhemma då Gustav har kommit på att man kan hiva den all världens väg, det var en pipmugg, två skålar/burkar med lock (perfekt för utflykt) och bestick. Jag fick börja med det =) Jag får köpa lite åt gången, för det var vissa saker som det kändes som att jag måste ha, eller varför har jag inte en sån?

Jag är ju såå såld så jag ska minsann ha ett partaj (tantpartaj ;-) ) härhemma i maj. Så bor du i Göteborgstrakten och vill gå på plastparty med dopp så är det bara att säga till! Då är du såklart välkommen hit! Fantastisk upplevelse *Ler*

Uppdatering Gustav: Feberfri! Yiiipppiii, inget doktorsbesök idag alltså =)

Till något helt annat... David, David.... han är ju för snygg! Är det så att tatueringen gör mannen? Det får bli dagens fråga.

Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här

Kram

21 kommentarer:

Vero sa...

Ja han är snygg... Jag ha rju min egen favorit som får mig att krypa ur skinnet och det är Martin Stenmark. Hans blick hans mun... Ja, jösses. Han var med på ett lopp som gick parallelt med ett som vi gick förra året. Då sa mina kompisar till att gå dit och titta på honom och kolla in hans "tjusiga" ben... Han hade visst väldigt smala ben sa de. Så jag gick inte dit, för jag vill inte få en sån bild av honom... han skall fortsätta vara min stora skönhet, inte nån spillevink... hihi...

Ha det gott och vad skönt att Gustav är feberfri...

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, det var goda nyheter här på morgonkvisten!! Så skönt att slippa ytterligare ett besök hos doktorn!
Visst kostar det en del med tupperware, men som så många andra redan påpekat, det är ju praktiska saker som håller i längden.

Anonym sa...

Härligt att det blev så lyckat igårkväll :-))
Och visst är det märkligt det där,att man liksom upptäcker hur mycket man egentligen behöver *fniss*

Och Beckham...visst är han SNYGG!Dock hade jag föredragit honom utan alla tatueringar,kan tycka att ngn är liten tatuering är snygg men när det börjar täcka stora delar av kroppen...nä inget för mig :-))
Får nog ändå hålla med Vero om att inget går upp emot Martin Stenmark *fniss*

Ha en jätte bra dag nu och vad SKÖNT att Gustav är piggare!!!

((KRAM))

Sjabbig men chic sa...

Svaret är: Uppenbart nej! Det är inte tatueringarna som gör mannen utan i det här fallet och för den delen alla andra fall så är det så att mannen gör tatueringarna. Och det är klart att han är snygg han är ju fotbollsspelare!
Tänk att det finns en sekt som heter Tupperware också och nu är du en av lärjungarna!

Kram Lisa

Angelica sa...

Rolgt med en lyckad shopping (jag vet)! Skönt, skönt att Gustav äntligen är pigg igen, slapp du doktorn och David, jo visst snygg är han men jag föredrar utan tatueringar, har aldrig varit en stor fan av tatueringar ;D Här nere får man leta efter någon utan...

Kramar

Angelica

Hemmalycka sa...

Jaha det visste jag väl att du skulle falla för tupperware, hihi.
Jag tycker inte att tatueringar gör mannnen. Vad är det med detta att ALLA ska tatuera sig? Tycker män utan tatueringar är snyggare faktiskt.
Kram Åsa

Ingela la la sa...

Ser ni inte VEM det är på tatueringen?
=)

Hemmalycka sa...

Nej men nu ser jag, Vad roligt!
Hur har du lyckats med det?
Kramiz

Mamma Russin sa...

god morgon..
åhh det låter som det perfekta barnmats setet för mig med.. måste kolla det..:)
skönt att febern är väck..

ha en toppen dag du glada tjej..jag blir så glad av att läsa dina inlägg.. Du är en glädjespridare..
:) kram

Sjabbig men chic sa...

Ja, men då blir ju saken en helt annan förstås! Det är klart att tatueringen gör Beckham! Han vore intet utan.

Kram igen Lisa

Popprinsessan sa...

Skönt att Gustav verkar må lite bättre! Är också jättesugen på att ha ett eller gå på ett tupperwareparty... Får kanske ta tag i det :-)

Visst är David snygg, men jag är lite osäker på det där med tatueringar. Det finns många snygga, men också många som inte är så snygga... Fast Davids är ju så klart snygga ;-)

Anonym sa...

Ja lite tantvarning kan jag hålla med om att det kändes som Tupperware var, men det var innan jag gick på mitt första "möte" & blev frälst ;-) har en hel del Tupperware men det var längesedan jag var på sådan träff nu. Kanske kommer jag till dig i maj då. Vore ju dessutom ett ypperligt tillfälle att lära känna någon som skall på Bloggalan också :-)
Säg till när du bestämt datum så får vi se om jag kan.

Kram!

Anonym sa...

Jag glömde säga att jag visst såg direkt vem det var på tatueringarna :-) en himla trevlig bloggare som börjar på I & slutar på A ;-)

& skönt med frisk son såhär lagom till helgen!

Livingroom sa...

Visst är David super. Synd bara att han är gift med den stroppiga V ! Henne tål jag bara inte!
Tänk om man skulle försöka få mannen sin att gära en tatuering! Han som för tillfället sportar som en galning... och sen skulle han kunna sätta hål i örat... suck!
Fint att Gustav ar på bättringsvägen . MIn Jenny är nu febrig andra dagen. Hon är 16 år och hon NJUTER i sängen... äter chokad, det är bästa medicinen enligt henne.
-Lotta

Anonym sa...

Skönt att lilleman är piggare Här verkar det ha vänt oxå. Skönt!!!
Ja man blir lätt besatt när man sitter på ett sånt party. Vill ha allt!!!!

Nej tatueringar är inget för mig....men mannen bakom tar jag gärna ;)
Kram kram

Anonym sa...

*fnissar hysteriskt*
Snacka om att inte alls titta så noga,men nu SÅG jag ju direkt!!!!!

KRAM på dig!!

Sabina sa...

Slurp! Vilken bild du visar! HAN är läcker! :)
Är inte 100% säker på tatueringen men om det är vad jag tror så är den jättefin :)
Ha en skön helg!
Kram Sabina

Vicky sa...

Jag kommer!
...eller kanske inte ändå då... tyvärr...

Skönt att Gustav är bättre. Ha en fortsatt bra dag!

Anonym sa...

På den mannen klär nog det mesta... ;)
Ska nog backa och kolla in honom igen..tusen tack för den bilden! Kram Anna
Ps...skönt att lillvännen mår bättre

Vero sa...

Nej, inte något direkt som hänt just nu, det har smygit sig påoch det gör en så besviken på människor man trodde annat om...

Ingen behöver klås upp, de fattar nog själva tids nog...

Hem och Lycka sa...

Jag, jag! *hojtar och räcker upp handen* Går gärna på Tupperwareparty! Har varit på ett hos svärmor för ett antal år sen men sen blev det aldrig fler.

Hihi, ja visst är han snygg! kram