torsdag 4 december 2008

Igår var det så mycket så jag hann inte ens blogga!! Det är ju inte bra ;)

Jag och barnen var till biblioteket. Vi hade biljetter till en teaterföreställning, Kackla min höna och råma min ko. När vi kom dit hade det blivit dubbelbokat så teatern var inställd.. Blev en diabildsaga i stället. För att vara helt ärlig så tror jag inte Elin märkte någon större skillnad. Vi var ju till biblioteket och det var lite annorlunda saga. Nu får vi ju gå nästa vecka istället.
Sen bar det av till en kompis, det var lite ...hm hur ska jag förklara.. två lite för trötta och hungriga nästan 3- åringar.. Fast inte så att Elin ville åka hem heller, dom är lite lustiga barn. Såg inte ut som om någon av dom hade roligt så dom mest småbråkade och tjurade, men ändå ska dom vara tillsammans. Fick ju äran att träffa Frasse, deras nya lilla kattunge! Hur söt som helst. Jag skulle ju ha tagit ett kort men det blev liksom inte av. Han var så go mot barnen, låg och myste bredvid lilla Lovisa i babysittern.

Annars då? Inte så bra, var jag trött för någon dag sen vet jag inte vad jag ska kalla mig idag..
Natten tills i förrgår hittade jag min man avsvimmad på toaletten kl 04 på morgonen. då vågade jag ju inte somna om igen..Blev ju jätterädd, han mår bra nu i varje fall och jobbar igen. Tack och lov! Igår natt vaknade Gustav ca 5 gånger och inatt har jag varit uppe lika många gånger men nu har han även feber. Funderade ett tag på att åka till farbror doktorn med han men jag avvaktar nog lite. Han har ju varit förkyld så länge... Har pratat med sjukan i varje fall och det låter än så länge som en normal förkylning. Bara att vänta och hoppas att det blir något tillfälle till att sova :) Jag ska inte vara negativ jag inte ;)

Jag återkommer senare idag med lite roligare saker.

Kram

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Nämen fy vad otäckt! Stackars Johan.. Hoppas att det inte var nåt speciellt men kanske bra att vara på sin vakt ändå. kram!

Anonym sa...

oj oj oj! Jag förstår att det var mycket natten som var! Hoppas att ni frisknar till! kram Anna

Vero sa...

Usch fy, jag hade blivit livrädd om jag stött på maken avsvimmad.
Själv svimmade jag i lördags. Ingen hann se mig, för de "väckte" mig genom att knacka på dörren och undra vart jag var. För fina i kanten att öppna när jag är där inne... *fniss*

Ha en fin kväll!