torsdag 18 december 2008

Doktorn och en Award

Det verkar som om alla är mer eller mindre sjuka nu. Vi har på morgonen hunnit en sväng till doktorn med Gustav. Han ska nu få ytterligare en penicillinkur, lite starkare den här gången och en som hjälper mot det mesta! Det verkar ju bra.. Hoppas det hjälper lillprinsen..
Jag ska försöka att inte gnälla men jag måste bara få säga att jag är TRÖTT, han sover fortfarande inte speciellt långa stunder på nätterna. Det känns som jag är hemma sjuk från jobbet, haken är bara att det har hållit på i ca en månad. Man kan faktiskt bli galen för mindre..
Det är jag helt övertygad om.. Fast egentligen är det ju mest synd om Gustav... Jag VET det, men lite synd om mig oxå...


Ett litet ljus i dimman har jag fått... av Josefin med den mysiga bloggen Krydda Livet
Jag är så himla glad och tacksam för awarderna jag får! Tack Josefin, det värmer.



"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse"


Denna gången vill jag att alla ni som är här titt som tätt och lämnat små gulliga kommentarer tar den med er! Var inte blyga nu, ta med den!

En liten uppdatering från oss, nu ska jag söva lite...

Kram på ett tag.

11 kommentarer:

segsliten sa...

Grattis till din utmärkelse! Hoppas ni blir bättre snart allihop!

Hem och Lycka sa...

Det är synd om er båda! Himla trist med sjukdomar, hoppas ni hinner bli helt friska tills jul..

kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Grattis till awarden!! Alltid kul att få uppskattning på sitt skrivande =)

Vi är oxå sjuk en gång o det är jämt :S Men någon gång måste det ju vända..eller hur?!?

Kram

PS!
Har startat en ny kulig tävling nu =) Ds

segsliten sa...

Ta med mig awarden?

Vicky sa...

Stackars liten som aldrig blir frisk och stakars dig...
Håller tummarna att nya medicinen ska verka fort och att du får vila ut och bli pigg du med!
Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Jag minns stunderna med mindre barn och sjukdomar...usch vilken sömnbrist, men det vänder en dag..men förstår att det är segt. Hoppas nu ni frisknar till jul.
Kram Lotta

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas att ny kuren hjälper Gustav och att du får känna dig piggare.
Grattis till din utmärkelse och till den söta lilla ängeln ifrån Vero.
Ha det gott Marie

Anonym sa...

GRatulerar till din utmärkelse! Det är verkligen en blogg som är värd det...din alltså! Hoppas att han blir bättre nu! Ha en bra kväll! kram Anna

Malin sa...

Det är alltid så trist med sjuktider. Förstår att det måste vara jobbigt med småbarn och att de är sjuka hela tiden=)
Synd om gustav men även om dig.

Kram

Malin sa...

Grattis till Awarden, glömde säga det=)

Kram

Mamma Linda sa...

stackars liten. Det är klart det är synd om dig också. Jag tycker lite synd om mig själv också, Agnes sover dåligt hon med. Hon vill gärna ha min tutte med sig :-(
Ni får vila er så det går i all julstress.
Kram på dig
Linda