onsdag 10 december 2008

Det snöar!


Inte bara här på bloggen utan ute oxå!
Helt fantastiskt! Det är ju i för sig små tunna flingor. Kommer nog inte att bli några skidspår här omkring om jag säger så.. ;) Ändå det känns bra och det hjälper julstämningen lite på traven tycker jag.

Har lite funderingar på om jag ska göra lite mer godis idag eller inte. Kanske försöka mig på Rocky road... Har läst om det på en massa bloggar och kan väl erkänna att jag blev lite sugen :) Jag har ju Leilas bok och receptet ska tydligen finnas i den. Jag ska kolla upp det!
Jag glömde ju väga mig i måndags...Synd att jag inte fortsatte glömma det.. Nej då, det var inte så farlig. Jag stod helt stilla och det är ju oxå bra! Det är inte lätt i dessa tider, jag älskar ju att baka och hålla på. Då måste man ju även smaka.. och all glass jag åt när jag låg här hemma sjuk var ju av medicinska skäl! Alla vet ju att glass är bra mot ont i halsen...

Vi får helt enkelt se vad som hittas på senare idag... Om jag hinner kanske det blir träning på Friskis & Svettis i stället.. Johan visste inte om han skulle hinna hem..

Kram

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jaaa; h är snöar det också. Inte mycket, men lite. och det räcker för att man ska bli glad:)kram gumman!

Anonym sa...

Så fint det blev med snön på din blogg oxå! Kram Anna

Malin sa...

Herre, vad bor du nånstans då det snöar?
Ja, här mitt i stan snöar det minsann inte..snyft..

Vart utanför Göteborg bor ni, jag tror jag flyttar dit!!=)
Jag vill också ha snö ju!!!!

Kram

Hem och Lycka sa...

Ja, mysigt med snö men tänk om den kunde lägga sig också.. kram

Anonym sa...

Ja visst är det mysigt med snö. Njuter av fulla drag trots det bara är ett futtigt litet snötäcke som förmodligen smält bort redan i morgon.
Rocky roaden är sagoligt goda...en varning bara de skapar mersmk och är inte bra för vikten ;)
Kram kram

Villa Carl Larsson sa...

Ja det är så fint med snö. Och vackert inne på din blogg också :) Men tyvärr tinar den oftast bort så fort. Vi får njuta så länge det varar alltid.
Rocky road är såå enkelt och väldigt gott. Ett bra godis. Man behöver bara någon bit sen är man nöjd. Helt perfekt. Testa får du se!!

Du har blivit utmanad på min blogg. Självkart helt frivilligt!
Kram

Vero sa...

Här blir det ingen träning idag Hehe... Men jag är så nöjd så idag ändå. Hihi.

Ha en bra kväll tjejen!