tisdag 25 november 2008

Framkalla bilder...

...ska man nog göra lite oftare! Jag har suttit och lagt in ca 600 bilder till framkallning... Det var över ett år sedan vi framkallade bilder. Inte att rekommendera Det tar sin lilla tid kan jag lova. Nu är det i varje fall iväg skickat. Fotot vi ska ha till julkort är med, likaså förstoring och den traditionella almanackan.
Tur att mamma och svärmor tycker om att få dessa almanackor.

Annars då? Lillprinsen Gustav är ju jätte förkyld!
Så var jag trött igår så är jag ännu tröttare idag... Vi ska få i oss lite lunch sen får det bli en promenad till apoteket. Näsdroppar och alvedon står på listan. Jag tyckte så synd om honom inatt. Snörvla och hade sig, och kunde inte sova. Efter ett tag började jag tycka synd om mig själv oxå ;)

Om jag hinner med ska jag byta till lite "juligare" gardiner idag! Det får jag återkomma till helt enkelt.

Ha en bra dag så länge!

Kram

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vilka sötnosar...skicka bilder behöver jag med göra..har inte skickat kort sedan i somras, men det räcker.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Klart jag hjälper dig att göra en ny banner, det gör jag rätt fort och gärna eftersom jag tycker det är helkul! Har du några bilder du skulle vilja ha med? kram

Vero sa...

Jag har beställt nya julgardiner och de kommer nog inte förrän i nästa vecka, så jag får gott vänta jag. Men det gör ingenting med tanke på snövädret ute, kan itne tvätta fönstren när det är så.

Ha en bra dag!