söndag 16 november 2008

Då börjar vi närma oss slutet även på denna helg. Jag tycker mest det är måndag och fredag hela tiden.. När jag har jobbat på helgen så känns den ju inte alls, nästan.

Jag är så glad för vi har äntligen lyckas i år! Vi brukar av någon anledning alltid vara så uppbokade i nov-dec. Varje helg har vi en massa saker för oss, roliga oftast. Fast när man vet vad man ska göra varje helg i ett par månader framåt så förtar det glädjen lite tycker jag.. Konstigt kanske men så är det!
I ÅR däremot satt vi och tittade i almanackan och nu har vi lyckats bjudit in Johans familj på adventsfika en helg och kompisar på glöggmingel en annan. Det känns jättekul och bra. Vi brukar liksom ha viljan men det spricker alltid. Oftast är det tiden som inte räcker till... Eller så är det mycket snack och liten verkstad ;-) Kul att ha lite fest för kompisarna, om dom nu kan komma. Skulle inte förvåna mig om alla andra är uppbokade nu när inte vi är det... Det skulle ju vara typiskt! Hoppas inte.
Ska bli roligt att pynta och göra lite juligt här hemma.
Kanske får oss att sätta lite fart med resten på vår att göra lista . Jag vet att det är lite pinsamt att vi håller på med detta än... men det gör vi.

Imorgon är en stor dag. Invägning och shopping i Ullared. Båda dom sakerna är ju en liten pärs på olika vis ;) Fast roliga oxå, i varje fall Ullared.

Pst. Jag har vunnit min allra första tävling oxå! Jag är SÅ glad. Det kommer mer om det sen...

Kram

5 kommentarer:

Sofie sa...

Hejsan!
Låter väldans bekant det där med nov-dec.. exakt lika hos oss! Och här sitter även jag, fast vid datorn, och hunden väntar faktiskt på att få gå ut..
Ha det gott!

Villa Carl Larsson sa...

GRATTIS till vinsten. Måste kännas otroligt roligt. Ibland har man tur hihi. Och ha nu så super roligt på shoppingen i Ullared. Kram

Anonym sa...

Grattis! Hoppas att du får en toppen dag i Ullared! Kram Anna

IKT i min vardag sa...

Grattis till vinsten, jag är så nyfiken på vad det är :)

Att ha en "att göra-lista" är väl jättebra, då blir det oftare av :)

Känner också att jag är lite mer i fas med juletiden detta år. Har redan hunnit avklara en del julklappar och annat och kanske bara kan hinna mysa i december. Ja, hoppas kan man ju göra iallafall ;)

Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till vinsten, gumman:)
Och ja.. måndag och fredag mest hela tiden på ngt sätt. *s*
SÅ är det lite just nu.
Kramis och kram igen