söndag 12 oktober 2008

Vilken start!

Gissa om jag blev GLAD och STOLT imorse... Imorgon har jag bloggat i en vecka och jag har redan fått en award. Denna kom från Mia på Hem och Lycka. Tack så hemskt mycket det värmde ordentligt! Jag vill naturligtvis ge tillbaka den till dig då du står för stor del av inspirationen.
Jag vill även passa på att ge den till min systerbloggare Små och stora barn. Maria är ju som jag ny på området, men bjuder mig på mycket skratt, både genom små och stora barn ;).

Jag vet inte om dagen idag kan bli så mycket bättre... Vi får se. Nu ska jag åka med barnen till svärmor och svärfar en stund. Ikväll får jag ju fundera ut någon veckomatsedel.
Ha en bra dag!

Kram



5 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Härligt!
Jag startade också min blogg här för runt en vecka sedan. Har dock bloggat i flera år å annat ställe.
Men vad kul!!
Och kul att komma in här till dig.
Du har en fin blogg:)
Kram Lallis

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Hej hopp! Hittade hit via Lallis :) Kul att finna en ny fin blogg att följa!!
I'll be back ;)

Ha en grejt söndag!

Kram
Flisan.

Små och Stora barn sa...

Tack gumman! En award gör denna söndagen till topp!

Englagård sa...

Grattis till awarden. Har nyss hittat hit och kommer snart tillbaka:)

Hem och Lycka sa...

Tack tack för att jag fick den tillbaka ;-) kram!