torsdag 9 oktober 2008

Äntligen fredag!

Idag är Elin hemma från dagis och det betyder mysdag!
Vi ska till bushuset och leka med en massa kompisar både till mig, Elin och Gustav. Bilder kommer till kvällen.
Pappa Johan han få vara på arbebete ( Elins uttryck).

Natten då.... Varför kan man inte bara få sova. Jag vet, jag har underbara barn men vara vaken mellan 4.00-5.00 Nja inte om jag får välja.
Gustav vaknade och vill äta lite (vilket han inte ska behöva längre, måste sätta ett stopp för detta) Därefter vaknar Elin och har en mardröm: Ta bort getingen, ta bort getingen.
Gustav hör då detta och blir jättepigg (syster är stora idolen). Det hela slutar med att hela familjen är upp en timme mitt i nassen!
Underbara Johan gick upp med Elin kl 06.00 när hon vaknade och jag fick en timme till.
Han är fantastisk!
Nog om det nu får jag ladda och ha en mysig dag med barnen!

Elin drog just ner byxorna och frågade om jag vill se hennes snopp!! Öh, vad säger man?
-Du har ju en snippa (det heter så nu för tiden)..
Det var tydligen inte så noga. Härligt med barn ;)


Kram

Inga kommentarer: