torsdag 23 oktober 2008

God mat!


Jag blev lite irriterad på mig själv häromdagen när jag var på Ica. Man kunde ju få köpa deras nya kokbok - Hela Sveriges husman för en 25 kr bonuscheck. Då kan man ju inte låta bli. Så jag tog naturligtvis en kokbok helt införstådd med att jag förmodligen aldrig kommer att titta i den. Jag har nämligen ganska många kokböcker, och ändå köper jag nya...
Jag är dock väldigt glad att jag tittade i den. Hittade ett jättegott recept på
Fiskkakor med spenatcréme.
Receptet finns på Ica, eller klicka här om du inte har boken.
Jag får helt enkelt tacka Pernilla Sundman från Gävle som hade skickat in receptet ;)
Tilläggas att Elin åt 5 st fiskkakor! Hon är 2,5 år!


Trots att jag började dagen med tunga ögonlock har här blivit ganska mycket gjort ändå. Tänk vad ett par muggar kaffe kan göra :)
Morotskaka är bakad, vet inte riktigt om den blev så bra än men ändå..
Matten är räknad, ska försöka att inte glömma lilla provet imorgon som jag höll på att göra förra veckan.

Kram


Inga kommentarer: