tisdag 28 oktober 2008

En glad överraskning

Idag har varit en sån där dag då jag mest tänkt på allt jag ska göra men inte gör det.. Lite halv less har jag nog varit, inte utav någon speciell anledning utan det har bara varit en SÅN dag..

Gissa om jag blev GLAD och ÖVERRASKAD när jag kikade in till Flisan-alldeles vardagligt och såg den här:




TACK så mycket, det värmde! Jättekul.

Nu kommer denna utmärkelse med några regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag har valt ut dessa sju bloggar som inspirerar, roar eller på annat sätt förgyller min dag.

Åter igen, tack Flisan för utmärkelsen! Vilken kväll det blev ;)

Kram

7 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Nu var jag snabb va? Såna här trevliga saker går inte att missa. Tack jag blir såååå glad.
Jag har redan skickat denna vidare tidigare, men jag blir ändå stolt och lycklig över att du vill de den till mig.
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Å, man tackar! kram!

IKT i min vardag sa...

Tack så väldigt mycket! Vad gullig du är!

Kram Linda

Ulrika - foto - Jonasson sa...

1000 tack! Vad snällt o vad glad jag blir =D

Kram

Anonym sa...

Tack snälla för utmärkelsen och grattis till den själv!
Jag lägger ej upp den på min sida då jag vill hålla sidan så ren som möjligt från utmärkelser. Men jag tackar och bugar!!!!
Ha de gott!

//Cissi

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh tack så hemskt mycket Ingela!!!
Jag blev så glad så att hjärtat tog ett extra skutt och leendet sitter kvar än (och hela dagen:D)

Ha en underbar dag! Vi "ses" snart igen ;D

Kram Tina

Unknown sa...

va kul!
grattis:)
vikka sötisar;)
men vart är mössorna;)
kram kram från valbo