fredag 8 mars 2013

Förberedelser och service!



Idag när jag kom hem låg där ett litet paket från c2e-street! Vilken service!! Jag beställde ju igår :) Jag fick inte bara ett armband.. jag fick TVÅ! Tack så mycket Charlotte ♥
 
 
Äntligen är arbetsveckan slut och jag är hemma och laddar inför morgondagens bloggträff i Ullared. Jag tror dock att min uppladdning kommer mestadels innefatta vila och sömn ;) Jag får slänga ihop lite packning imorgon bitti. Det är ju inget ovanligt.. jag brukar ju jobba så. Dessutom så ska jag ju till ULLARED. Saknar jag något så finns det garanterat att köpa där. Praktiskt och bra! Armbanden kommer jag inte packa ner. Dem ska jag ha på mig!
 
Ha världens bästa kväll och så hörs vi garanterat imorgon. Häng med i helgen, det här tror jag inte att ni vill missa ;)
 
Kramkalas
 
 


1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Härligt med snabb service och bonusarmband =)
Fina!
Ha så kul i Ullared!