söndag 14 oktober 2012

Vilket dygn!!

headerfabmamas

Lika bra att erkänna direkt.. Jag har inte en enda bild från helgen. Jag får snällt invänta fotografen Michaela Dahlströms bilder. Jag är såå glad och tacksam att hon ville vara med oss och fota.

Vilken helg! Så många intryck och så många roliga möten och ja, jag är helt överväldigad. Jag kommer att blogga ordentligt med bilder och allt men jag tror att alltihop måste få sjunka in lite.

Jag har haft såå himla roligt! Visst har jag och Mira jobbat hårt och visst var det mycket under dagen men det gick ändå väldigt smidigt och som många påpekade.. vi kompletterar varandra väldigt bra. Hon är bäst helt enkelt ♥

Innan helgen så lovade jag Elin att vi skulle åka och köpa fiskar till nya akvariet idag när jag kom hem. Jag ångrade det stort måste jag erkänna. Jag var nämligen inte riktigt i form till frukosten om man säger så.. Men har man lovat så har man och efter lite mat och vila så ordnade det upp sig rätt så bra trots allt Blinkar

Jag är så otroligt glad och tacksam över helgen. ALLA har verkligen bidragit till att det blev så lyckat. Hällsnäs med personal, alla sponsorer, utställare, föreläsare och så förstås alla underbara FAB MAMAS!

Ikväll blir det en tidig kväll!

Kramkalas

11 kommentarer:

Meekatt sa...

TACK för en toppenhelg! Har inte haft så roligt på evigheter! Fantastiskt ordnat - allt var toppen!

Kram kram!

//Fyllekatten? (haha)

axdal sa...

hahha,,, jag har bara 2 superkassa mobilbilder.. :P
Så du är inte ensam om att inte ha några bilder.. :)
men det finns ju massvis med bilder att få ta del av ändå..

säger det igen tack för en toppen helg.. :)

Annika sa...

Tusen tack för en fantastisk helg, ni två är helt underbara och vilket otroligt jobb ni har haft. Kraaam

JaanaM. sa...

Kul att du haft en bra helg!

Emelie sa...

Ett fantastisk dygn! Tack!!

Maya sa...

Åhh så kul med event! Ser fram emot bilderna :)

Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar sa...

Tack så mycket för en helt underbar helg..de gjorde ni hur bra som helst =)

trollet sa...

Läser man runt lite på bloggarna så var det TOKLYCKAT!! =))

Tina sa...

Ja det var verkligen TOKLYCKAT! TUSEN TACK för att ni hade anordnat allt så BRA! KRAM!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vad härligt att det blev så lyckat...

Haha ja du ibland lovar man saker man sedan önskat att man inte gjort....men nu är i alla fall fiskarna på plats :)

Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Ja jag ser när jag kikar runt bland alla FAB-mamas att ni måste ha haft en kanon-dag.


Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om någon skulle få lust att hänga på:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-tidningshunger.html