tisdag 2 oktober 2012

Den perfekta klänningen..

.. var finns den?

Tiden kommer ikapp mig och jag kan konstatera att det är mindre en två veckor kvar till Fab Mamas Blog Event och jag har ingenting att ha på mig till kvällen. P A N I K.

Paniken blev inte mindre då jag pratade med Mira och hennes klänning som hon inte beställt inte passade. Tänk om jag inte hittar något. H J Ä L P.

På fredag får jag försöka slinka in på några butiker på vägen hem eller något. Är det någon som har något bra tips på vart jag ska leta? Tänk nu på att jag är rund och go..

Allt löser sig ju.. det gör det ju alltid.. eller??

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Har du kollat på zalando.se? Snabb leverans iaf. Jag beställde tre klänningar, som jag visserligen skickade tillbaka... Här blir det nog en klänning som hänger oanvänd i garderoben. Helst skulle jag haft lite mindre mage för den, men... det är ju som sagt lite tight om tid!
Lycka till i jakten!Kram