torsdag 23 augusti 2012

Jag får nypa mig i armen

 

Fab Mamas

Just nu går arbetet med Fab Mamas Blog Event som på räls. Både jag och Mira är lite snurriga sista gången vi hörs av på kvällen. Det är mycket som snurrar i skallen MEN det är ju så mycket roliga saker. Jag får nypa mig i armen ibland!

Helst skulle jag vilja skrika ut alla överraskningar och berätta för er allihopa på en gång men det går ju inte. Så det hela brukar sluta med att jag går omkring och ler lite halvlöjligt för mig själv Ler 

Idag är det ytterligare lite saker som kommer att falla på plats och jag längtar tills vi kan berätta dem för er!

Ha en fin dag!

Kramkalas

3 kommentarer:

Carolina sa...

Heja er, ni är verkligen fantastiskt duktiga! <3 Och vet ni vad - jag är LEEEDIG den helgen och kommer kunna närvara! *Lycklig* KRAM

Tina sa...

Åh vad spännande! Kram

Popprinsessan sa...

Det ska bli såå kul! Och jag har lyckat få med mig ännu en tjej från Sundets pärla som gör sin debut på blog event :-)
Hoppas nu att du njuter av en skön helg,
kram!!