söndag 1 juli 2012

Spam

God morgon!

Vaknar till ett regnigt Kungsbacka idag. Det känns ändå helt ok, vi är lite slöa hela familjen just nu. Vi har dessutom ansvaret för vattningen i vårt bostadsområde dom två följande veckorna så jag önskar mer regn åt folket ;) Det är väl ok?! Varannan dag i två veckor?

Jag har blivit tvungen att sätta på ordverifieringen vid kommentarer just nu. Jag får väldigt mycket spam och jag ska se om jag slipper lite av dessa nu. Jag hoppas inte att det är till alltför stort besvär för er som tar er tid att kommentera.

Jag önskar er en bra start på denna söndagen :)

Kramkalas


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

trollet sa...

Hej!! Kul att du hittade mej=)) LCHF är fantastiskt när man kommer in i det, lovar!! Börja med att läsa "matrevolutionen" http://www.kostdoktorn.se/wp-content/2010/12/Matrevolutionen_kapitel1.pdf
Frukost... där är vi väldigt fyrkantiga... frukost är dagens första mål och kan intagas när som helst (gärna när vi är hungriga;) och bestå av vad som helst... Vet ju väldigt lite om dina vanor, men prova smetana och hallon eller äggröra med philadelphia ost=))
Långt det här blev då... hihi

Eran mamma blogg gala... räcker inte att vara faster va... ;)
KRAM!

Maya sa...

Så tråkigt med spam!

Och gud vad god maten såg ut! MMmmm blev sugen på att grilla :)
Kram

britta bloggar sa...

Åh det är så trist med spam!