söndag 8 juli 2012

Fab Mamas Blog Event

 

20120708-115633.jpg

Idag har det jobbats lite bakom kulisserna till Fab Mamas Blog Event.

Från och med imorgon så kommer man att kunna boka sin plats på eventet. Jag får redan nu samtal och mail från underbara bloggtjejer som är oroliga att dom inte kommer att hinna få någon biljett då vi bara har 60 biljetter. Jag hoppas att det löser sig för alla som vill komma ♥ Information finns på vår hemsida.

Själv har jag suttit och grejat med både det ena och det andra när det gäller eventet. Roligt arbete och det har passat perfekt idag Ler 

Nu ska den här badtokiga familjen ge sig av till en sjö och bada lite.

Kramkalas

1 kommentar:

Livet på Citronodlingen sa...

Men alltså.. jag tror det har blivit något missförstånd här..
Jag har BESTÄMT för mig att jag sa att ni skulle ordna eventet på Sicilien... Gjorde jag inte det? ;o)