måndag 23 april 2012

Vardagslyx

mat2
Idag har jag haft min första dag på min praktikplats och det känns toppen! Halva dagen hade vi introduktion och vi fick veta att företaget bjuder oss på lunch under hela vår praktik. Vilken vardagslyx! Jag är obeskrivligt glad för just detta. Det krävs inte så mycket för att jag ska vara nöjd Blinkar

Jag tror min tid som praktikant kommer bli bra, just nu snurrar det i huvudet men det ger sig väl. Jag ska även sommarjobba så det gäller ju att få ordning på grejerna.

Hoppas att ni haft en bra dag!

Kramkalas

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åhhh det ÄR ju skitlyxigt! Skönt att det gick bra idag och att det är gött att komma bort från skolan lite :)

Såg du att jag skall med på den däringa bloggbussen nu!! ;) Haha skall tvinga alla att rösta ;)


Berätta dina bästa tips för att komma med, men du skall väl också försöka hänga med?? Kom igen nu!

kram

Linda sa...

Riktigt lyxigt!
Hoppas du trivs bra annars också med din praktikplats, Kramkram

Anonym sa...

Hej! Vi är glada för att du är KY-elev hos oss!

Och så får du gissa vem som är surfo-holiken!