söndag 25 september 2011

Ligger lite efter

001

Den här synen har man mötts av om man skulle ha fått för sig att komma hem och hälsa på oss.. Man skulle kunna tro att det är helt obebott här. Den ser lite övergiven ut..

 

Picnik-kollage10

Idag fick jag i en ny, levande, blomma i krukan i varje fall. Utstrålar lite mer välkommen över den Blinkar

 

Vi ligger lite efter hemma måste jag erkänna, både ute och inne. Idag har jag fått lite gjort ute och lite inne så det får jag vara nöjd med. Kan bara (återigen) konstatera vad mycket man hinner när man är två! Jag får ju sällskap i varje fall Ler

 

Min tanke var att ta med mig familjen och åka en sväng och kanske våldgästa någon men det ser inte ut som att vi kommer iväg. Både Johan och Gustav somnade och jag låter dom sova, dom verkade trött. Elin och jag har dammsugit, torkat golvet och nu ska vi göra några matpajer! Lite framförhållning för veckan. Paj kan man alltid ha i matlådan.

 

Kramkalas

Inga kommentarer: