måndag 29 augusti 2011

Ett paket… till mig!

001

Jag har äntligen fått hem mitt paket med Vanish från Buzzador!

8 kg Vanish att bära hem. Men det gjorde jag så gärna Ler

Det ska bli roligt att testa alla dessa produkter.

Jag är speciellt nyfiken på Vanish crystal white pulver eller gel som ska göra vita kläder vitare. Jag vet inte hur många linnen och t-shirts jag har som är lite dassiga. Hoppas att det fungerar!

Sen finns Vanish extra hygiene pulver med i paketet. Det känns som en bra produkt till träningskläder eftersom den ska ta bort 99,9% av bakterierna. Perfekt. Alla bakterier försvinner tyvärr inte ur träningskläder eftersom det oftast är 40 graders tvätt. Det här känns oxå väldigt bra Ler

 

Det här ska bli roligt och jag har även fått 10 st Vanish oxi action pulver påsar att dela ut. Det tror jag kommer uppskattas. Jag vet inte hur mycket kläder med olika fläckar barnen har.. fler än jag kommer ihåg är jag rädd Blinkar

 

Kul!

 

Kramkalas

3 kommentarer:

Åsa Nyman sa...

Vad skoj! Får man fråga hur du kommer i kontakt med dessa fantastiska tester som jag åxå vill göra!

Mamma russin sa...

Hihi jag kom också med att buzza detta, toppen buzzning enligt mig..:) den som är för vitt var helt super då jag direkt gick på vår vita soffa, den vart som ny..:)

Madde sa...

Även här ska det buzzas Vanish:)
Farväl till fläckar;)
kram