måndag 5 januari 2009

Lite roligare att diska..


..hoppas jag att det blir nu ;) Fick dessa från mamma i julklapp. Tack mamma! Jag gillar dessa kuber från Cult Design Gillar även deras box kollektion! Fast känner jag mig själv rätt så åker väl diskborstarna ner i vasen i mitten, lite pinsamt jag vet men sån är jag =). Man vet ju i för sig aldrig ibland kan jag överraska..
Jag ska visa fler av julklapparna jag fick lite längre fram ;) Måste få till lite bilder först, som ni har märkt är jag ju inte en mästerfotograf, men jag kämpar på ;)
Idag var ju tanken att jag skulle få lite gjort här hemma. Inte ett smack har jag fått gjort! Julen skulle städas ut men när jag ser mig omkring så är sakerna kvar =)
Det var ju -13 grader här i morse så vi gick till en kompis för att leka på förmiddagen och efter lunch kom dom hit ;) Det var den städningen, fast lika glad är jag för det! Jag tycker ju inte så mycket om att städa! Det är ju ingen risk att julsakerna promenerar iväg direkt, så jag hinner nog ta dom en annan dag..
Min matsedel kom jag inte så långt med igår, jag ska fortsätta ikväll! Det kommer bli bra, det kommer förmodligen bara ta lite tid ;) Jag ska nämligen hinna med att se en film som Johan har hyrt ikväll oxå. No country for old men, heter den visst.
Hoppas den är bra!
Håll utkik här i dagarna för det kommer en tävling! Jag älskar ju att tävla på alla möjliga vis, men nu är det dax för mig att ha en här på bloggen!
Kram

9 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så spännande...
Vi fick mildare väder idag. Tempen var uppe i -6 grader mitt på dagen. skönt fastän det blåste.
Ha det så gott! kram Anna

Litenjag sa...

Snygga behållare för diskmedel m.m.
Här har det varit -9 hela dagen. Må så gott!

Hem och Lycka sa...

Vad skoj med Gustavs framsteg! Jättefina behållare, har själv lite grann från Cult.

kram

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefin julklapp. Är på jakt efter en vit sprayflaska som jag ska ha diskmedel i men har inte hittat någon än. Så kul att Gustav har börjat att gå. Min yngsta heter också Gustaf fast med f.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Malin sa...

Så fina julklappar!!
Har diskmedel och tvålpumpen. Snyggt och enkelt utan att vara tråkig!!
Cult är underbart=)

Tack för fårskinnstipset!!

Kram

Anonym sa...

å snyggt!! Cultdesign har verkligen många fina saker! Me like, Me like!!

♥ Fyra årstider sa...

Det blir alltid roligare att städa med fina saker.
Kram Lotta

Sjabbig men chic sa...

Jag har också cults grejor bl a för deiskmedel och diskborste. Det var Brunkullan som slutligen fick mig på fall. Så jag tycker förstås att du har en jättesnäll mamma och att det blev jättefint!

Kram Lisa

Villa Carl Larsson sa...

Hej hopp :) Nu är jag hemma igen. Känns bara bra! Nu har jag lite tid att blogga också och dessutom en snabbare dator och internet *L*

Vilken ursnygg grej du fick av mamma din i julklapp. Så klart att du kan ha diskborsten i glasboxen i mitten. Varför inte??

Kram