tisdag 2 april 2013

Påsken kom och gick

Påskhelgen kom och gick med en väldig fart!

Vi har haft det toppen, det har verkligen känts att jag fått varit
L E D I G!
Vi har varit på bio, shoppat, vilat, fikat och letat ägg som påskharen gömt. Att solen dessutom har letat sig fram gör ju inte saken sämre :)

Vi har även hunnit med att hämta hem husvagnen. Jag hade nästan glömt av hur den såg ut ;)
Nu ska den tvättas och göras i ordning lite och sen är det bara för oss att campa på.

Nu är det uppsats som gäller en månad framåt, ja.. varvat med kvällsjobb förstås.

Ha det bäst!

Kramkalas

3 kommentarer:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Ingela !

Vad kul med husvagn. Avundas alla med familj nu sedan jag blev ensam .Valde ju att skilja mig för att komma ifrån spritandet. Det var länge sedan nu.Men riktigt ensam är jag inte för jag har världens bedårande katt-kille som jag tog över förra året, då han skulle omplaceras då den Matten väntade negerbarn, Han är så klok och förståndig och lärosam, samt rolig.

Vill också ha en husvagn, där kunde vi bo Prinsen och jag.

Kram Mi

Popprinsessan sa...

Låter som en skön påsk, ungefär som vår. Lycka till med uppsatsen!
Kram, kram!

Jenny Ageton sa...

Saknar dina inlägg ;)
Kram hoppas du har det mindre stressigt än tidigar emed dubbelarbete.
Kram !