torsdag 28 mars 2013

Godkänd!

Igår var Gustav på 5-års kontroll och blev med beröm godkänd :)

Just den här gången var det lite extra skönt att få gå på "kontroll" och få positiv feedback. Gustav har ju det senaste året haft det jobbigt på dagis, han verkar inte ha varit riktigt tillfreds med tillvaron där och har oxå betett sig därefter. Det har varit mycket stök och bök och samtal med pedagoger. De tog hjälp av något som heter specialpedagogiskt center för att se hur de skulle hjälpa Gustav och gruppen. Det är klart att man som förälder blir orolig och vill hjälpa sitt barn på absolut bästa sätt.
Nu har det lugnat ner sig och Gustav har blivit en mer harmonisk liten kille. Det känns såklart väldigt bra!

Idag är första dagen på länge där jag bara har ett jobb. Någon som är förvånad över att jag vaknade upp med halsont, öronvärk och huvudvärk?
Nej, tänkte väl det.. Det är ju så typiskt att när man är i "mål" så blir man sjuk. Nu tänker jag vägra vara sjuk ändå. Lite vila, en huvudvärkstablett och sen åker jag till jobbet. Vila får jag göra imorgon :)

Ha en fin skärtorsdag!

Kramkalas

1 kommentar:

Maya sa...

Glad Påsk fina du!
Kram Maya